Τρόποι Παραγγελίας

Ηλεκτρονική Τοποθέτηση Παραγγελίας:

  1. Ως επισκέπτης: Ο καταναλωτής μπορεί να καταχωρήσει την παραγγελία του ως επισκέπτης, ακολουθώντας τα βήματα και τις οδηγίες που του εμφανίζονται.
  2. Ως εγγεγραμένος χρήστης: Ο καταναλωτής μπορεί να τοποθετήσει την παραγγελία του ως εγγεγραμένος χρήστης. Κατα την εγγραφή του στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα του ζητηθούν τα παρακάτω στοιχεία:
    • E-Mail,
    • Όνομα Xρήστη,
    • Κωδικός,
    • Επιβεβαίωση Κωδικού,
    • Όνομα,
    • Επώνυμο,
    • Διεύθυνση,
    • Πόλη,
    • Ταχ. κωδικός,
    • Χώρα,
    • Περιοχή / Νομός,
    • Τηλέφωνο,
    • Κινητό Τηλέφωνο,
    • Fax και σε περίπτωση λογαριασμού νομικού προσώπου Επωνυμία Εταιρείας,
    • Α.Φ.Μ.,
    • ΔΟΥ
    • Δραστηριότητα Επιχείρησης

Τα παραπάνω στοιχεία συλλέγονται και είναι απαραίτητα για την επεξεργασία της παραγγελίας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα παρέχεται η δυνατότητα συλλογής προσωπικών δεδομένων μόνο των Πελατών που είτε έχουν τοποθετήσει παραγγελία είτε έχουν κάνει εγγραφή μέσα από την σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τα προσωπικά δεδομένα των Χρηστών, όπως η ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου , δεν θα διανέμονται ή δημοσιοποιούνται σε Τρίτους ( πχ. για λόγους μαρκετινγκ) δίχως την συγκατάθεση του ίδιου του Χρήστη.

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας ως Χρήστης είναι απαραίτητο να έχετε διαβάσει και αποδεχτεί τους όρους χρήσης της ιστοσελίδα μας.

Τηλεφωνική τοποθέτηση παραγγελίας:

Ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να τοποθετήσει την παραγγελία του και τηλεφωνικά , μιλώντας με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας μας απο το τμήμα Πωλήσεων.

Οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ισχύουν και για τις παραγγελίες που καταχωρούνται τηλεφωνικώς.

Κατά τη διάρκεια τοποθέτησης της παραγγελίας μέσω τηλεφώνου οφείλετε να ενημερώνεστε για τα παρακάτω:

  1. Για τη σωστή επιλογή προϊόντων, με την βοήθεια του εκπροσώπου του τμήματος πωλήσεων της εταιρείας μας.
  2. Για τις εγγυήσεις των προϊόντων που επιλέξατε.
  3. Για την πολιτική επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων.
  4. Για το δικαίωμα υπαναχώρησης (αν είστε ιδιώτης).
  5. Για το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας αλλά και του κόστους μεταφορικών.
  6. Για τη σωστή επιλογή τρόπου αποστολής προϊόντων.
  7. Για τον αριθμό της τηλεφωνικής σας παραγγελίας σε περίπτωση που θέλετε να πληρώσετε με «τραπεζική κατάθεση»

Έπειτα από την παραλαβή της παραγγελίας σας απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα σας αποστέλλεται ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ταχυδροείου (e-mail), αναγράφοντας ότι η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί. Το παραπάνω e-mail θα επιβεβαιώνει πως το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει λάβει την παραγγελίας σας.

Σε καμία περίπτωση δεν επιβεβαιώνει πως η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί και επιβεβαιωθεί απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπως επίσης και για την διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Θα ενημερώνεστε με επόμενο e-mail για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας

( διαθεσιμότητα - επιβεβαίωση – ολοκλήρωση – αποστολή)