Πολιτική Επιστροφών
Ακύρωση παραγγελίας ΠΡΙΝ την αποστολή της.
Κατα τις περιπτώσεις όπου έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί το προϊόν, ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του είτε καλώντας στο 2102209582 είτε αποστέλλοντας e-mail αναγράφοντας τον κωδικό της παραγγελίας και ενημερώνοντας το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πως επιθυμεί την ακύρωση της.
ΜΕΤΑ την αποστολή του προϊόντος ισχύουν τα παρακάτω.
Επιστροφές προϊόντων
Γενική πολιτική επιστροφών
Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, είναι αρκετό να σταλεί η δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται στην αρχική τους συσκευασία, σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα έγγραφα καθώς και τα νόμιμα παραστατικά τους.
Όταν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα του, τότε ξεκινά και η διαδικασία επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης του προϊόντος.
- Τα προϊόντα θα συνοδεύονται υποχρεωτικά και πάντα από σημείωμα που περιγράφει τη βλάβη κατά προτίμηση την ειδική φόρμα RMA την οποία μπορείτε να βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας. Αν τα προϊόντα δεν συνοδεύονται από σχετική αναφορά βλάβης τότε δεν θα ελέγχονται μέχρις ότου αποσταλεί η σχετική αναφορά βλάβης με fax ή e-mail.
- Η διάρκεια του τεχνικού ελέγχου των προϊόντων από το τεχνικό μας τμήμα διαρκεί από 1 εως 4 ημέρες ώρες ακολουθώντας πάντοτε σειρά προτεραιότητας
- Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο θα πρέπει να επιστρέφονται πάντοτε συνοδευόμενα από σχετικό παραστατικό (Δελτίο αποστολής). Σε περίπτωση που κάποιος από τους πελάτες μας δεν διαθέτει σχετικό παραστατικό ενώ έχει αγοράσει το προϊόν με τιμολόγιο τότε οφείλει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για περαιτέρω πληροφορίες.
Συνέπειες υπαναχώρησης
- Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι υποχρεωμένο από την ημέρα που θα πληροφορηθεί για την υπαναχώρηση του καταναλωτή, και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει το χρηματικό ποσό της παραγγελίας χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή. Το παραπάνω δεν ισχύει σε περίπτωση που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των εμπλεκομένων κάτι διαφορετικό. Η εταιρεία μας εξαιρείται από από τα έξοδα μεταφοράς των χρημάτων.
- Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα να να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να λάβει όλα τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση με όλα τα νόμιμα έγγραφα και παραστατικά τους.
Ο καταναλωτής οφείλει να αποστείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της εταιρείας, οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη συναφθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος επιστροφής των αγαθών, πλην των περιπτώσεων επιστροφής σε φυσικό κατάστημα καθώς και των περιπτώσεων στις οποίες με υπαιτιότητα της εταιρείας εστάλησαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα, οπότε η εταιρεία αναλαμβάνει κάθε κόστος μεταφοράς του παλαιού και νέου προϊόντος.
Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής
Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης ΔΕΝ ισχύουν στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Προϊόντα εσωτερικού και εξωτερικού κατόπιν ειδικής παραγγελίας από πλευράς του καταναλωτή
- Προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή
- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
- Προμήθεια αγαθών τα οποία λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα ή συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία
Φόρμα Επιστροφών