Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας ΠΡΙΝ την αποστολή της.

Κατα τις περιπτώσεις όπου έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί το προϊόν, ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του είτε καλώντας στο 2106615360 είτε αποστέλλοντας e-mail αναγράφοντας τον κωδικό της παραγγελίας και ενημερώνοντας το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πως επιθυμεί την ακύρωση της.

ΜΕΤΑ την αποστολή του προϊόντος ισχύουν τα παρακάτω.

Επιστροφές προϊόντων

Γενική πολιτική επιστροφών

  • Για οποιονδήποτε προσωπικό λόγο ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ή αντικαταστήσει κάποιο προϊόν εντός 20 ημερών από την αγορά του και μόνο στις περιπτώσεις κατα τις οποίες τα προϊόντα είναι καινούργια- σε άριστη κατάσταση, δεν έχουν αποσφραγισθεί και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα και παραστατικά τους. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος μεταφοράς τόσο του προϊόντος που επιθυμεί να αντικαταστήσει όσο και του νέου προϊόντος. Σε περιπτώσεις όπου η αντικατάσταση και η παραλαβή γίνει απο το φυσικό κατάστημα δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση – κόστος μεταφοράς.

    Επιστροφή προϊόντων με υπαιτιότητα της εταιρείας μας

  • Σε περιπτώσεις κατα τις οποίες αποστέλλεται στον πελάτη διαφορετικό προϊόν ή ποσότητα από αυτό που αποδεδειγμένα καταχώρησε στην παραγγελία του, τότε οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με το ηλεκτρονικό κατάστημα ώστε να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν. Τα έξοδα μεταφοράς προς και από το κατάστημά μας επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την εταιρία μας. Τον τρόπο αποστολής τον ορίζει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα .

    Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994

  • Πέραν των ανωτέρω, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων. Το παραπάνω ισχύει εφόσον τα προϊόντα επιστραφούν σε άριστη κατάσταση και συνοδεύονται από τα νόμια έγγραφα και παραστατικά τους.
  • Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη ημέρα της παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη. Προκειμένου να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση με μία ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@aic.gr ). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.

Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, είναι αρκετό να σταλεί η δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται στην αρχική τους συσκευασία, σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα έγγραφα καθώς και τα νόμιμα παραστατικά τους.

Όταν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα του, τότε ξεκινά και η διαδικασία επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης του προϊόντος.

  • Τα προϊόντα θα συνοδεύονται υποχρεωτικά και πάντα από σημείωμα που περιγράφει τη βλάβη κατά προτίμηση την ειδική φόρμα RMA την οποία μπορείτε να βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας. Αν τα προϊόντα δεν συνοδεύονται από σχετική αναφορά βλάβης τότε δεν θα ελέγχονται μέχρις ότου αποσταλεί η σχετική αναφορά βλάβης με fax ή e-mail.
  • Η διάρκεια του τεχνικού ελέγχου των προϊόντων από το τεχνικό μας τμήμα διαρκεί από 1 εως 4 ημέρες ώρες ακολουθώντας πάντοτε σειρά προτεραοότητας
  • Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο θα πρέπει να επιστρέφονται πάντοτε συνοδευόμενα από σχετικό παραστατικό (Δελτίο αποστολής). Σε περίπτωση που κάποιος από τους πελάτες μας δεν διαθέτει σχετικό παραστατικό ενώ έχει αγοράσει το προϊόν με τιμολόγιο τότε οφείλει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για περαιτερω πληροφορίες.

Συνέπειες υπαναχώρησης

  • Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι υποχρεωμένο από την ημέρα που θα πληροφορηθεί για την υπαναχώρηση του καταναλωτή, και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει το χρηματικό ποσό της παραγγελίας χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή. Το παραπάνω δεν ισχύει σε περίπτωση που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των εμπλεκομένων κάτι διαφορετικό. Η εταιρεία μας εξαιρείται από από τα έξοδα μεταφοράς των χρημάτων.
  • Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα να να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να λάβει όλα τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση με όλα τα νόμιμα έγγραφα και παραστατικά τους.

Ο καταναλωτής οφείλει να αποστείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της εταιρείας, οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη συναφθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος επιστροφής των αγαθών, πλην των περιπτώσεων επιστροφής σε φυσικό κατάστημα καθώς και των περιπτώσεων στις οποίες με υπαιτιότητα της εταιρείας εστάλησαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα, οπότε η εταιρεία αναλαμβάνει κάθε κόστος μεταφοράς του παλαιού και νέου προϊόντος.

Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής

Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης ΔΕΝ ισχύουν στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Προϊόντα εσωτερικού και εξωτερικού κατόπιν ειδικής παραγγελίας αππ πλευράς του καταναλωτή
  • Προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
  • Προμήθεια αγαθών τα οποία λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα ή συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία

Φόρμα Επιστροφών



• Χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που υποβάλλετε στη φόρμα RMA αποκλειστικά για τη διαχείριση του αιτήματος και την επικοινωνία μαζί σας. • Αρχειοθετούμε τα στοιχεία της φόρμας RMA για λόγους ιστορικότητας του αιτήματος σας. • Δε χρησιμοποιούμε τα δεδομένα της φόρμας RMA για άλλους σκοπούς. • Δε κοινοποιούμε ή μοιραζόμαστε τα δεδομένα της φόρμας RMA με κανένα τρίτο